Articolul precedent |
Articolul urmator |
212 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 19:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:159.922.7 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Psihologie (3511) |
SM ISO690:2012 BUNAZOI, Ilinca. Diminuarea comportamentului agresiv la elevii din clasele primare. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 26-31. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive Ediţia a VIII-a, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive" Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:159.922.7 | ||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comportamentul agresiv nu este altceva decât o barieră în dezvoltarea optimă a copiilor. Acest articol abordează aspecte privind manifestările comportamentelor agresive ale elevilor de vârstă școlară mică. Pentru a contribui la conștientizarea originii agresivității, am abordat: cele trei teorii ale acesteia, factorii care stau la bază, comportamentul specific și strategii de soluționare. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, comportament agresiv, aggressivity, aggressive behavior |
||||||
|