Diminuarea comportamentului agresiv la elevii din clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
212 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 19:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:159.922.7 (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
Psihologie (3511)
SM ISO690:2012
BUNAZOI, Ilinca. Diminuarea comportamentului agresiv la elevii din clasele primare. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 26-31.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive
Ediţia a VIII-a, 2022
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive"
Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022

Diminuarea comportamentului agresiv la elevii din clasele primare

Reducing aggressive behavior in primary school students

CZU: 373.3:159.922.7

Pag. 26-31

Bunazoi Ilinca
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 17 iulie 2023


Rezumat

Comportamentul agresiv nu este altceva decât o barieră în dezvoltarea optimă a copiilor. Acest articol abordează aspecte privind manifestările comportamentelor agresive ale elevilor de vârstă școlară mică. Pentru a contribui la conștientizarea originii agresivității, am abordat: cele trei teorii ale acesteia, factorii care stau la bază, comportamentul specific și strategii de soluționare.

Aggressive behavior is nothing more than a barrier to children's optimal development. This article addresses aspects regarding the manifestations of aggressive behaviors of pupils of small school age. To contribute to the awareness of the origin of aggression, we meant: its three theories, underlying factors, specific behavior and coping strategies.

Cuvinte-cheie
agresivitate, comportament agresiv,

aggressivity, aggressive behavior