Articolul precedent |
Articolul urmator |
272 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 17:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3+37.06 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (120) |
SM ISO690:2012 BLÂNDUL, Valentin Cosmin, BLÂNDUL, Florentina Adriana. Strategia națională de acțiune comunitară și rolul ei în realizarea educației inclusive. In: Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective, Ed. 1, 9-10 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 18-23. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective 2023 | ||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective" 1, Chişinău, Moldova, 9-10 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3+37.06 | ||||||
Pag. 18-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Voluntariatul este o parte integrantă fundamentală a educației non- formale, fiind principala strategie de realizare a acesteia. Prin voluntariat, copiii și tinerii își dezvoltă calități precum generozitatea, altruismul, spiritul de inițiativă, cooperare și acceptare reciprocă, ei având posibilitatea să vină în sprijinul comunității în care trăiesc și să îi rezolve o parte din problemele cu care se confruntă. În prezentul articol vom încerca să prezentăm câteva modele de bună practică ale unor activități extracurriculare prin care elevii au venit în sprijinul comunității în mod voluntar. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie non-formală, proiecte caritabile, voluntariat, charity projects, non-formal education, volunteering |
||||||
|