Strategia națională de acțiune comunitară și rolul ei în realizarea educației inclusive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
272 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 17:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.015.3+37.06 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (120)
SM ISO690:2012
BLÂNDUL, Valentin Cosmin, BLÂNDUL, Florentina Adriana. Strategia națională de acțiune comunitară și rolul ei în realizarea educației inclusive. In: Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective, Ed. 1, 9-10 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 18-23.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective 2023
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective"
1, Chişinău, Moldova, 9-10 decembrie 2022

Strategia națională de acțiune comunitară și rolul ei în realizarea educației inclusive

The national community action strategy and its role in achieving inclusive education

CZU: 376.015.3+37.06

Pag. 18-23

Blândul Valentin Cosmin1, Blândul Florentina Adriana2
 
1 Universitatea din Oradea,
2 Grădiniţa cu Program Prelungit nr.52, Oradea
 
 
Disponibil în IBN: 14 iulie 2023


Rezumat

Voluntariatul este o parte integrantă fundamentală a educației non- formale, fiind principala strategie de realizare a acesteia. Prin voluntariat, copiii și tinerii își dezvoltă calități precum generozitatea, altruismul, spiritul de inițiativă, cooperare și acceptare reciprocă, ei având posibilitatea să vină în sprijinul comunității în care trăiesc și să îi rezolve o parte din problemele cu care se confruntă. În prezentul articol vom încerca să prezentăm câteva modele de bună practică ale unor activități extracurriculare prin care elevii au venit în sprijinul comunității în mod voluntar.

Volunteering is a fundamental integral part of non-formal education, being the main strategy for achieving it. By volunteering, children and young people develop qualities such as generosity, altruism, the spirit of initiative, cooperation and mutual acceptance, as they have the opportunity to come to the support of the community in which they live and solve some of the problems they face. In this paper we will try to present some good practice models of extracurricular activities through which students came to support the community voluntarily.

Cuvinte-cheie
educaţie non-formală, proiecte caritabile, voluntariat,

charity projects, non-formal education, volunteering