Formarea cadrelor didactice în a dezvolta comportament prosocial la elevii de școală primară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
244 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 14:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.035 (15)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2098)
SM ISO690:2012
BEȘU, Ana-Maria. Formarea cadrelor didactice în a dezvolta comportament prosocial la elevii de școală primară. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 87-91. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p87-91
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației"
1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022

Formarea cadrelor didactice în a dezvolta comportament prosocial la elevii de școală primară

Trening of teachers in developing prosocial behavior in primary school students

DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p87-91
CZU: 373.3.035

Pag. 87-91

Beșu Ana-Maria
 
Liceul Tehnologic „Dimitrie Leonida” Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 15 iunie 2023


Rezumat

De-a lungul istoriei s-au produs diferite evenimente dramatice, care au avut în prin plan acțiunea socială. În urma faptelor desfășurate s-a declanșat un interes acerb în cercetarea comportamentului prosocial. Definirea comportamentului prosocial a cunoscut mai multe perioade de cercetare în care specialiști au explicat acest fenomen psihosocial. Deși există trimiteri despre comportamentul prosocial încă din antichitate, el a fost expus sub diferiți termeni (comportament civic, moral, social). Cunoașterea istorica a concepțiilor despre comportamentul prosocial, oferă o perspectivă de reflecție asupra modelelor sociale actuale, în vederea construirii unor norme prosociale de îmbunătățire a comportamentului prosocial.

Throughout history, various dramatic events have taken place, which have had their social action in mind. Following the events, a keen interest in researching prosocial behavior was triggered. Historical knowledge of the conceptions about prosocial behavior, offers a perspective of reflection on current social models, in order to build prosocial norms to improve prosocial behavior.

Cuvinte-cheie
acțiune socială, comportament prosocial, comunitate,

social action, prosocial behavior, community