Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
234 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 11:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (43) |
Organizarea instruirii (552) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253) |
SM ISO690:2012 IFRIM, Constantin-Cătălin. Mijloace moderne de învățământ: manualul digital . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 69-71. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974425 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974425 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 69-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Manualele digitale au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani, o alternativă la manualele clasice în format printat. Aceasta se datorează avansării tehnologiei, care a produs schimbări radicale în modul în care oamenii comunică și interacționează. Manualele digitale oferă avantaje unice: acces rapid în orice moment și de oriunde, interactivitate, costuri reduse etc. Desigur, există și unele dezavantaje asociate utilizării manualelor digitale: tehnosMijloace moderne de învățământ: manualul digital tresul, accesibilitatea scăzută pentru unii utilizatori etc. Indiferent de tipul manualului (digital sau tipărit), este important ca acesta să ofere o bază solidă pentru învățare și să fie adaptat nevoilor și preferințelor fiecărui elev. În articol se prezintă o analiză exhaustivă a avantajelor și dezavantajelor manualelor digitale. |
||||||
Cuvinte-cheie manual digital, nativ digital, imigrant digital, interactivitate, tehnologie, educaţie, digital textbook, digital native, digital immigrant, interactivity, technology, education |
||||||
|