Componența de cercetare în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice din învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
295 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 14:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.89:37 (32)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1147)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia, MORARI, Natalia. Componența de cercetare în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice din învățământul general. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 354-362. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Componența de cercetare în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice din învățământul general

CZU: 001.89:37

Pag. 354-362

Pogolşa Lilia, Morari Natalia
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2023


Rezumat

The article presents the analysis of the educational contexts in which the professionalization of teachers can be achieved at the level of continuous training and self-training, within the specialized courses and within the general education institution. Analyzing the normative acts and the specialized literature, we presented the research as a component part of the continuous training process. A model of Institutional Research Project has been developed that offers training opportunities for teachers in the institution, offering openness for collaboration at different levels.

Cuvinte-cheie
professionalization of teachers, Continuous training, pedagogical research