Semnificația jocului în dezvoltarea copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
315 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 00:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9 (3635)
Psihologie (3511)
SM ISO690:2012
PLĂTICĂ, Adina. Semnificația jocului în dezvoltarea copiilor cu CES. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 2, pp. 577-580. ISBN 978-9975-83-254-0. 978-9975-83-256-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol. 2, 2023
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023

Semnificația jocului în dezvoltarea copiilor cu CES

CZU: 159.9

Pag. 577-580

Plătică Adina
 
Universitatea de Stat „Grigore Ţamblac“ din Taraclia
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2023


Rezumat

The article analyzes the significance of play in the development of children with SEN (Special Educational Needs) in the process of inclusive education. In the article, the concept of game activity is given, the theories of game activity, the classification of game activity and the stages in the development of game actions are described. The article focuses on the importance of games on the development of the child with SEN and gives examples of games for the learning of children with SEN.

Cuvinte-cheie
inclusive education, games activity, exercise games, symbolic games, rule-based games