Articolul precedent |
Articolul urmator |
178 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-02 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:316.485 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4060) |
Procese sociale. Dinamică socială (589) |
SM ISO690:2012 PANTEA, Ala. Aspecte metodologice de mediere a conflictelor şcolare. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 353-359. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:316.485 | ||||||
Pag. 353-359 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la problematica medierii conflictelor în mediul şcolar, cu accent pe deschiderea faţă de acest proces şi limitele sale. Activitatea de consiliere şi de management al conflictelor presupune demersuri inedite din partea profesorilor în abordarea divergenţelor dintre cei implicaţi în interrelaţionare şi modele noi de comportament din partea elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, mediere, mediator, negociere, consiliere, mediu şcolar, managementul conflictului, comunicare asertivă, training, confidenţialitate, soluţii efective., conflict, mediation, mediator, negotiation, counseling, school environment, conflict management, assertive communication, training, confidentiality, effective solutions. |
||||||
|