Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 12:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:821.135.1 (6) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2128) |
![]() OBOROCEANU, Viorica. Modalități de studiere a textelor literare în clasele primare. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 194-199. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p194-199 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p194-199 | ||||||
CZU: 373.3.016:821.135.1 | ||||||
Pag. 194-199 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul orelor de limba şi literatura română, un accent important se pune pe lectură, Textul vizează capacitatea de informare, de formare a tinerei generații. În vederea receptării textelor literare, practica a demonstrat existenţa a varii metode şi procedee de instruire, tradiţionale şi interactive. Societatea postmodernă urmăreşte lectura orientată spre elevi, valorifică reacţiile personale ale elevilor faţă de textul citit, favorizează sistematizarea anumitor concepte specifice despre textul literar şi argumentarea unor puncte de vedere referitoare la operele studiate. |
||||||
Cuvinte-cheie text literar, lectură, receptare, strategii, atitudini interpretative, literary text, reading, reception, Strategies, interpretive attitudes |
||||||
|