Articolul precedent |
Articolul urmator |
226 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-04 11:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04 (270) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
SM ISO690:2012 BACIU, Georgiana Elisabeta. Educația – șanse egale pentru toți. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 138-141. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p138-141 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p138-141 | ||||||
CZU: 37.04 | ||||||
Pag. 138-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inegalitatea este poate cea mai gravă problemă în educație la nivel mondial. Cauzele sale sunt multiple, iar printre consecințele sale se numără diferențele de acces la școlarizare, permanență și, mai ales, învățare. La nivel global, aceste diferențe sunt corelate cu nivelul de dezvoltare al diferitelor țări și regiuni. În diferitele state, accesul la școală este legat, printre altele, de bunăstarea generală a elevilor, de originea lor socială și culturală, de limba pe care o vorbesc familiile lor, indiferent dacă lucrează sau nu în afara casei și, în unele țări, la sexul lor. |
||||||
Cuvinte-cheie inegalitate, șanse, educaţie, elev, studii, inequality, chance, education, pupil, studies |
||||||
|