Articolul precedent |
Articolul urmator |
199 0 |
SM ISO690:2012 АФТИМИЧУК, Ольга. Деятельностный подход в формировании ритма профессионально-педагогической деятельности специалиста физической культуры (акмеологический аспект). In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 5, 6 decembrie 2019, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2019, Ediția 5, pp. 50-55. ISBN 978-9975-131-67-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice" Ediția 5, Chişinău, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 50-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the stages of the implementation of the system-activity approach in the framework of the formation of the rhythm of professional and pedagogical activity of a specialist in physical education, which is indicated by the process of organizing components of holistic didactic activity (motor and speech activity), which are interconnected and have their own substructures that perform strictly defined functions. |
||||||
Cuvinte-cheie rhythm, activity, teacher of physical culture |
||||||
|