Evaluarea şi autoevaluarea competenţelor limbajului profesional scris de către profesorii şi studenţii de educaţie fizică şi sport
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
165 0
SM ISO690:2012
TIMUŞ, Maria. Evaluarea şi autoevaluarea competenţelor limbajului profesional scris de către profesorii şi studenţii de educaţie fizică şi sport. In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 2, 1 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2016, Ediția 2, pp. 47-55. ISBN 978-9975-131-37-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice
Ediția 2, 2016
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice"
Ediția 2, Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2016

Evaluarea şi autoevaluarea competenţelor limbajului profesional scris de către profesorii şi studenţii de educaţie fizică şi sport


Pag. 47-55

Timuş Maria
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2023


Rezumat

To assess the level of professional language training (teaching) writing (LPS) of students of physical education, university and school teachers and determine the factors influencing this level, we conducted a survey childcare.

Cuvinte-cheie
training, skills, sounding, pedagogical process, research