Articolul precedent |
Articolul urmator |
165 0 |
SM ISO690:2012 TIMUŞ, Maria. Evaluarea şi autoevaluarea competenţelor limbajului profesional scris de către profesorii şi studenţii de educaţie fizică şi sport. In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 2, 1 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2016, Ediția 2, pp. 47-55. ISBN 978-9975-131-37-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice" Ediția 2, Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 47-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
To assess the level of professional language training (teaching) writing (LPS) of students of physical education, university and school teachers and determine the factors influencing this level, we conducted a survey childcare. |
||||||
Cuvinte-cheie training, skills, sounding, pedagogical process, research |
||||||
|