Impactul ste(a)m în formarea atitudinilor interpretative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
237 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-18 09:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.022 (52)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Viorica. Impactul ste(a)m în formarea atitudinilor interpretative. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 59-63. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Impactul ste(a)m în formarea atitudinilor interpretative

CZU: 37.022

Pag. 59-63

Oboroceanu Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 6 martie 2023


Rezumat

STE(A)M reprezintă argumentul cheie al unei educații, racordat la utilizarea unor metode de predare bazate pe explorare, investigare și anchetă. Teatrul ca element STE(A)M facilitează actul lecturii și, în special, receptarea textului literar, când elevii sunt pur și simplu provocați să se pune în locul altui personaj - om printr-o temă ficțiune, pregătește viitorul cetățean pentru viață-realitate. STE(A)M face posibilă formarea atitudinilor interpretative, întrucât este vizuală, colorată, informativă, interactivă, permite analiza atitudinilor și modalităților de rezolvare a conflictelor - din diferitele roluri jucate - încurajează setul de valori și principii care îi vor ajuta pe elevi în viața socială.

STE(A)M is the key argument of an education, linked to the use of teaching methods based on exploration, investigation and inquiry. Theater as an STE(A)M element facilitates the act of reading and, in particular, the reception of the literary text, when students are simply challenged to put themselves in the place of another character - man through a fictional theme, prepares the future citizen for life-reality. STE(A)M makes possible the formation of interpretative attitudes, as it is visual, colorful, informative, interactive, allows the analysis of attitudes and ways of solving conflicts - from the different roles played - encourages the set of values and principles that will help students in life social.

Cuvinte-cheie
metodologie STE(A)M, curriculum, pedagogie, transdisciplinaritate, învăţare, integrare discipline, inovare,

STE(A)M methodology, curriculum, pedagogy, Transdisciplinary, learning, integration of disciplines, innovation