Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 18:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (489) |
Organizarea instruirii (540) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Sorin. Brandingul profesional . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 53-56. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664416 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664416 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 53-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Expresia branding profesional este utilizată în diferite formule și demersuri identificabile la nivel de management, marketing, științe politice, teoria comunicării, etică aplicată și psihologie socială. Definirea brandingului profesional la nivel de concept pedagogic operațional evidențiază sfera de referință extinsă între „imaginea personală” și „imaginea profesională”; funcția principală, de reprezentare corectă/predictibilă/credibilă a traseului socioprofesional; structura de bază, care implică legătura dintre acțiunile pedagogice de orientare școlară și profesională, consiliere în carieră și formare profesională continuă; obiectivul general, care vizează identificarea valorilor concentrate la nivel de statut profesional și de roluri profesionale exercitate și perfecționate permanent. Calitatea brandingului profesional al cadrului didactic, de la toate treptele de învățământ, este dependentă de cultura pedagogică generală – care susține statutul social de specialist în educație realizată prin diferite discipline de învățământ – și de cultura pedagogică aprofundată și aplicată, care permite îndeplinirea mai multor roluri pedagogice (didactice și extradidactice, manageriale și comunitare), multiplicate, în prezent, în perspectiva cerințelor societății bazată pe cunoaștere. |
||||||
Cuvinte-cheie branding profesional, branding personal, consiliere în carieră, formare continuă, cultură pedagogică generală, cultură pedagogică aprofundată, cultură pedagogică aplicată, professional branding, personal branding, career counseling, Continuous training, general pedagogical culture, in-depth pedagogical culture, applied pedagogical culture |
||||||
|