Articolul precedent |
Articolul urmator |
207 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 18:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:821.135.1 (6) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2118) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2123) |
SM ISO690:2012 BUZEA, Mariana. Formarea motivației la însușirea limbajului literar de către elevii claselor primare (în contextul curriculumului la literatura română în clasele primare). In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 94-101. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.016:821.135.1 | ||||||
Pag. 94-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Generația acestui mileniu trăiește un timp al schimbărilor, în care și elevii claselor primare caută interogativ noi sensuri ale existenței sale în comunicare. Devenirea cetățeanului competent în comunicare, în diverse planuri-cognitiv, social, cultura, civilizator, globalizator se conturează în cadrul educației școlare ca valori de primă importanță. În practica educațională a achiziționării limbii române de către elevii claselor primare se atestă și valoarea comunicativă a limbajului prin antrenarea reperelor verbale specifice comunicării în limba română. Evaluarea competențelor de comunicare a elevilor desemnează rolul limbii române în procesul de socializare al elevilor, marchează contextul relațional al comunicării ca un contract de colaborare în baza ansamblului funcțional al interacțiunii verbale. |
||||||
Cuvinte-cheie capacitate, activitate de exersare, cunoştinţe, atitudini, priceperi, Capacity, practice activity, knowledge, attitudes, skills |
||||||
|