Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 13:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.011.31:004 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2111) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4254) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, MIHAILUȚA, Mihaela. Dezvoltarea competenței digitale a cadrelor didactice din învățământul preșcolar. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 26-42. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.011.31:004 | ||||||
Pag. 26-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema dezvoltării competenței digitale a cadrelor didactice din instituția de învățământ preșcolar. În lucrare sunt prezentate diverse definiții ale conceptului de competență digitală; este descris Programul experimental axat pe dezvoltarea competenței digitale a cadrelor didactice din învățământul preșcolar, constituit din următoare compartimente: Competențe de bază în domeniul TIC; Utilizarea calculatorului în crearea documentelor grafice; Procesarea de texte; Calculul Tabelar; Aplicațiile Google; Organizatori grafici; Cerințe psihopedagogice în crearea și editarea conținuturilor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare; Aspecte sociale şi etice în contextul utilizării TIC. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă digitală, Tehnologii informaționale și de comunicație (TIC), cadre didactice din învățământul preșcolar, evaluarea competenței digitale, Program experimental., digital competence, information and communication technologies, preschool teachers, evaluation of digital competence, experimental program |
||||||
|