Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
231 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 23:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09:005.6 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 AXENTII, Ioana Aurelia. Paradigma educației de calitate – abordări contemporane. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 2(14), pp. 95-102. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(14) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09:005.6 | ||||||
Pag. 95-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La începutul secolului XXI pe fondalul tendințelor legate de globalizarea educației şi a pătrunderii elementelor specifice educaţiei în sfera altor domenii științifice, este necesară extinderea epistemică a acesteia. Drept răspuns la această provocare pedagogia postmodernă cercetează complexitatea fenomenului educaţional şi instrumentează proiectul social, economic, politic și cultural. Educaţia de calitate este fundamentul pe care se poate construi o societate în direcţia dezvoltării personale şi profesionale a individului, devenind un bun public în cazul când există o garanție, o susținere din partea autorităţilor publice, a tuturor instituţiilor implicate în sistemul de educaţie. Calitatea în educaţie poate fi atunci când schimbarea de paradigmă, din perspectiva eficienţei şi eficacităţii va fi provocată de reconceptualizarea și reconstrucţia curriculumului şcolar prin optimizarea lui |
||||||
Cuvinte-cheie eficace, eficienţă, paradigma educației de calitate, reconstrucţie, reconceptualizare, curriculum, învăţare, instruire, effective, efficiency, quality education paradigm, reconstruction, reconceptualization, curriculum, learning, training |
||||||
|