Strategii de adaptare a muncii în agențiile de publicitate din România în perioada pandemică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
166 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 16:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.1(498):331.103:616.98 (1)
Publicitate. Reclamă (176)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (392)
Boli transmisibile. Boli infecţionase şi contagioase, stări febrile (586)
SM ISO690:2012
SURUGIU, Romina, MORARU, Mădălina. Strategii de adaptare a muncii în agențiile de publicitate din România în perioada pandemică. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale, 10-11 noiembrie 2022, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SU, SS, pp. 119-122. ISBN 978-9975-62-470-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
SU, SS, 2022
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2022

Strategii de adaptare a muncii în agențiile de publicitate din România în perioada pandemică

Adaptation strategies of work in romanian advertising agencies during the pandemic

CZU: 659.1(498):331.103:616.98

Pag. 119-122

Surugiu Romina, Moraru Mădălina
 
Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2023