Articolul precedent |
Articolul urmator |
174 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016:7 (4) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2608) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5940) |
SM ISO690:2012 ЛАГАЕВА, Татьяна, СИМАК, Анна. Применение методов ТРИЗ для развития профессионального мышления студентов художественных специальностей . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 261-267. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p261-267 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p261-267 | ||||||
CZU: 378.016:7 | ||||||
Pag. 261-267 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nivelul de complexitate al sarcinilor cu care se confruntă artiștii contemporani impune cerințe mari asupra sistemului de educație a studenților. Articolul este dedicat experienței dezvoltării instrumentelor metodologice pentru dezvoltarea gândirii profesionale a studenților la artă folosind Teoria Rezolvării Inventive a Problemelor (TRIZ). În procesul de cercetare, diferențierea, sistematizarea și clasificarea metodelor creative în artele vizuale sau realizat prin adaptarea metodelor TRIZ. S-a colectat o colecție de imagini care caracterizează principalii parametri ai metodelor. Imaginile au fost interpretate, au fost analizate funcțiile metodelor TRIZ și caracteristicile acestora, specificitatea și capacitățile de resurse. Rezultatele studiului au fost folosite ca bază pentru prelegeri teoretice și sarcini creative care contribuie la o percepție aprofundată și conștientă a artei plastice moderne și la dezvoltarea gândirii profesionale a studenților specialităților de artă. |
||||||
Cuvinte-cheie Gândire profesională, gândire artistică, teoria rezolvării inventive a problemelor (TRIZ), metode TRIZ, dezvoltarea gândirii artistice profesionale, professional thinking, artistic thinking, theory of inventive problem solving (TRIZ), TRIZ methods, professional thinking development methods for future artists |
||||||
|