Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:811.161 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (368) |
![]() КУРАЧИЦКИ, Анжела. Формирование способности учащихся начальной школы осуществлять речевой самоконтроль в процессе создания монологических высказываний на уроках русского языка и литературы . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 29-34. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p29-34 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p29-34 | ||||||
CZU: 373.3.016:811.161 | ||||||
Pag. 29-34 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Autocontrolul vorbirii este o componentă importantă în sistemul de abilități de vorbire formate ale elevilor mai tineri. Scopul implementării autocontrolului vorbirii este de a obține corectitudinea vorbirii și adecvarea comunicativă a enunțului monolog creat. În condițiile școlii primare, aceasta este asociată cu reproducerea textelor (la repovestire), și compilarea de enunțuri în formă orală și scrisă (eseuri și prezentări). Pentru a dezvolta la școlari capacitatea de a exercita autocontrolul vorbirii în vorbirea scrisă și, pe baza acesteia, pentru a îmbunătăți ceea ce este scris, este recomandabil să se folosească o varietate de metode de lucru educațional: familiarizarea elevilor cu diferite tipuri de erori, editarea textelor sub îndrumarea unui profesor și în mod independent, munca comună a elevilor cu privire la crearea unui enunț de vorbire etc. În activitățile organizate, elevii ar trebui să realizeze necesitatea de a-și corecta enunțurile. Îmbunătățind calitatea unui enunț monolog, este important să se creeze condiții care să crească motivația elevului în implementarea acțiunilor de autocontrol al vorbirii. |
||||||
Cuvinte-cheie autocontrol, autocontrol al vorbirii, condiții metodologice pentru formarea autocontrolului vorbirii, metode de autocontrol al vorbirii, self-control, speech self-control, methodological conditions for the formation of speech selfcontrol, methods of speech self-control |
||||||
|