Evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar: aspecte psiho-pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
262 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 15:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (61)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
SM ISO690:2012
ANDREI, Paula-Carmen. Evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar: aspecte psiho-pedagogice . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 86-89. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p86-89
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar: aspecte psiho-pedagogice

Evaluation of school results in primary education: psycho-pedagogical aspects

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p86-89
CZU: 373.3.015.3

Pag. 86-89

Andrei Paula-Carmen12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială ”Miron Costin” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

This article focuses on psycho-pedagogicalaspects related to school assessment. The focus is on the small schoolchild, as an evaluated subject. The problems related to the size of the proposedschool evaluation are presented and are viable teaching solutions.

Cuvinte-cheie
assessment, early schooling, student-centered education, competence, school success, school failure, psycho-pedagogical aspects