Дидактические стратегии изучения повести Александра Грина «Алые паруса» (к 100-летию со дня выхода феерии)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
285 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-17 17:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821.161.1-3(072)”19”(092)ГринА. (1)
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (373)
SM ISO690:2012
СУЗАНСКАЯ, Татьяна. Дидактические стратегии изучения повести Александра Грина «Алые паруса» (к 100-летию со дня выхода феерии). In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 45-50. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Дидактические стратегии изучения повести Александра Грина «Алые паруса» (к 100-летию со дня выхода феерии)

CZU: 821.161.1-3(072)”19”(092)ГринА.

Pag. 45-50

Сузанская Татьяна
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

Articolul propune diverse metode și tehnici de analiză a povestirii „Scarlet Sails” a lui Alexander Grin. Impulsul pentru studiul său poate fi dat de cuvintele scriitorului Iuri Olesha, care a subliniat trăsături ale operei lui Grin precum poezia, ficțiunea excepțională și credința în posibilitățile umane. Profesorul ar trebui să acorde o atenție deosebită istoriei creării operei, sistemului său de imagine și teoriei imaginii artistice, poeticii romantismului, genului de extravaganță. Principalele tehnici ale studiului sunt: conferința de lectură, prezentarea de diapozitive, cuvântul profesorului, rapoartele elevilor, compararea romanului cu versiunea sa cinematografică.

Cuvinte-cheie
metode și tehnici, basm, istoria creației, teoria imaginii, romantism

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-172033</cfResPublId>
<cfResPublDate>2022</cfResPublDate>
<cfVol>Ediția 11, Vol. I</cfVol>
<cfStartPage>45</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-50-297-9</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/172033</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RU' cfTrans='o'>Дидактические стратегии изучения повести Александра Грина &laquo;Алые паруса&raquo; (к 100-летию со дня выхода феерии)</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RU' cfTrans='o'>metode și tehnici; basm; istoria creației; teoria imaginii; romantism</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Articolul propune diverse metode și tehnici de analiză a povestirii &bdquo;Scarlet Sails&rdquo; a lui Alexander Grin. Impulsul pentru studiul său poate fi dat de cuvintele scriitorului Iuri Olesha, care a subliniat trăsături ale operei lui Grin precum poezia, ficțiunea excepțională și credința &icirc;n posibilitățile umane. Profesorul ar trebui să acorde o atenție deosebită istoriei creării operei, sistemului său de imagine și teoriei imaginii artistice, poeticii romantismului, genului de extravaganță. Principalele tehnici ale studiului sunt: conferința de lectură, prezentarea de diapozitive, cuv&acirc;ntul profesorului, rapoartele elevilor, compararea romanului cu versiunea sa cinematografică.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-62940</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-62940</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-62940-1</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Suzanskaia</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>T.</cfFirstNames>
<cfFamilyNames>Сузанская</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Татьяна</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>