Overcoming the blockages in therapy – a dialogic perspective in quality research
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
305 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-08 13:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9.072.2:615.851 (4)
Psihologie (3511)
Fizioterapie. Terapie fizică. Radioterapie. Alte tratamente terapeutice non-medicamentoase (297)
SM ISO690:2012
NEDELCU, Marcel. Overcoming the blockages in therapy – a dialogic perspective in quality research. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 14-15. ISBN 978-9975-159-97-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

Overcoming the blockages in therapy – a dialogic perspective in quality research

Depășirea blocajelor în terapie – o perspectivă dialogică în cercetarea calității.

CZU: 159.9.072.2:615.851

Pag. 14-15

Nedelcu Marcel
 
 
 
Disponibil în IBN: 9 ianuarie 2023


Rezumat

This paper aims to provide an example for a qualitative research design which combines grounded theory methodology with the open dialogue approach. The results of this research are presented as a theory of some concrete attitudinal landmarks, which can help therapists to unblock from difficult situations that may occur on the therapy sessions. The research is based on three cases’ studies, which can be used as models for this way of intervention.

Lucrarea de față îsi propune să ofere un exemplu de design de cercetare calitativă care combină metodologia grounded theory cu abordarea dialogului deschis. Rezultatele acestei cercetări sunt prezentate sub forma unei teorii despre o serie de repere atitudinale concrete ce ajută terapeuții să deblocheze situațiile dificile care apar în sedințele de terapie. De asemenea, sunt prezentate trei cazuri care au stat la baza cercetării. Ele pot fi privite ca modele în care terapeutul a folosit, pentru deblocare în procesul terapeutic, reperele cercetării.

Cuvinte-cheie
qualitative research, dialogical approach, stuck situation in therapy, therapy attitudes and action, connecting children with parents.,

cercetare calitativă, abordarea dialogului, situații blocate în terapie, atitudini și acțiuni terapeutice, relații dintre copii și părinți.