Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8+159.9.019.4:37.013.75 (1) |
Psihologie (3483) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, STANCIU, Mirela. Diminuarea emoțiilor negative la adolescenți în condiții experimentale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 62-70. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.62-70 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.62-70 | ||||||
CZU: 159.922.8+159.9.019.4:37.013.75 | ||||||
Pag. 62-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține rezultatele unei cercetări formative orientate la diminuarea emoțiilor negative la adolescenți. În experimentul formativ ce a cuprins 16 ședințe au fost incluși 24 de adolescenți a câte 12 în grupul experimental și 12 în grupul de control. Ca rezultate pentru adolescenții din grupul experimental am atestat schimbări pozitive în emoțiile manifestate. Astfel, s-au produs schimbări în agresivitate și formele de manifestare a agresivității (agresivitate fizică, negativism, iritabilitate, agresivitate verbală), anxietate, stres și în câteva trăsături de personalitate cum ar fi: nevrozitate, agresivitate, caracter calm, fire deschisă și labilitate emoțională. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, formele de agresivitate, trăsături de personalitate, experiment formativ, adolescenţi, aggressiveness, types of aggressiveness, personality traits, formative research, adolescents |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v29i3.62-70</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Racu, I.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Stanciu, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Diminuarea emoțiilor negative la adolescenți în condiții experimentale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>agresivitate</subject> <subject>formele de agresivitate</subject> <subject>trăsături de personalitate</subject> <subject>experiment formativ</subject> <subject>adolescenţi</subject> <subject>aggressiveness</subject> <subject>types of aggressiveness</subject> <subject>personality traits</subject> <subject>formative research</subject> <subject>adolescents</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.8+159.9.019.4:37.013.75</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-12-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul conține rezultatele unei cercetări formative orientate la diminuarea emoțiilor negative la adolescenți. În experimentul formativ ce a cuprins 16 ședințe au fost incluși 24 de adolescenți a câte 12 în grupul experimental și 12 în grupul de control. Ca rezultate pentru adolescenții din grupul experimental am atestat schimbări pozitive în emoțiile manifestate. Astfel, s-au produs schimbări în agresivitate și formele de manifestare a agresivității (agresivitate fizică, negativism, iritabilitate, agresivitate verbală), anxietate, stres și în câteva trăsături de personalitate cum ar fi: nevrozitate, agresivitate, caracter calm, fire deschisă și labilitate emoțională.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Article describes the results of formative investigation orientated on diminishing negative emotions at adolescents. In our experimental research which include 16 sessions were include 24 adolescents: 12 in experimental group and 12 in control group. As results we underlined positive changes in adolescents’ emotions. Also we noticed changes in aggressiveness and types of aggressiveness (physic aggression, negativism, irritability and verbal hostility), anxiety, stress and in some personality traits such as: neuroticism, aggressiveness, calm character, open nature and emotional lability.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>