Rolul perfecționării profesionale în maturizarea antrenorului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
274 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-24 11:36
SM ISO690:2012
COBZARU, Florin, URSU, Iuliana-Andreea, MOISESCU, Petronel-Cristian. Rolul perfecționării profesionale în maturizarea antrenorului. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 21-26. ISBN 978-9975-68-417-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 1, 2020
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020

Rolul perfecționării profesionale în maturizarea antrenorului


Pag. 21-26

Cobzaru Florin1, Ursu Iuliana-Andreea2, Moisescu Petronel-Cristian3
 
1 Liceul Tehnologic nr.1 Corod, Galați,
2 Școala Gimnazială nr.1, s. Fântânele, jud. Galați,
3 Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

It is known that the correct and high tenacity use of training principles and positive expressions by the coach during the training process or even in competition offers an increased performance. A coach who allows himself to be authentic, is much more relaxed in relationships and therefore much closer to the players. With it, the players feel natural, open and safe, so the communication is real and without too many elements of interference. The coach, himself motivated for his profession, manages to discover and maintain the internal motivations of the players to learn, to discover, to create.

Cuvinte-cheie
improvement, coach, Experience, performance