Articolul precedent |
Articolul urmator |
274 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-24 11:36 |
SM ISO690:2012 COBZARU, Florin, URSU, Iuliana-Andreea, MOISESCU, Petronel-Cristian. Rolul perfecționării profesionale în maturizarea antrenorului. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 21-26. ISBN 978-9975-68-417-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 21-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
It is known that the correct and high tenacity use of training principles and positive expressions by the coach during the training process or even in competition offers an increased performance. A coach who allows himself to be authentic, is much more relaxed in relationships and therefore much closer to the players. With it, the players feel natural, open and safe, so the communication is real and without too many elements of interference. The coach, himself motivated for his profession, manages to discover and maintain the internal motivations of the players to learn, to discover, to create. |
||||||
Cuvinte-cheie improvement, coach, Experience, performance |
||||||
|