Articolul precedent |
Articolul urmator |
189 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 09:53 |
SM ISO690:2012 CHICIUC, Constantin. Supradotarea din perspectiva incluziunii școlare. In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 117-121. ISBN 978-9975-88-054-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018 | ||||||
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie" Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul abordează problema instruirii diferențiate a elevilor supradotați. Sunt analizate anumite aspecte ce țin de educarea supradotaților: forme de instruire, necesitatea elaborării unui curriculum diferențiat, iminența pregătirii educatorilor pentru această categorie de elevi și a înființării Centrelor de Excelență. Sunt prezentate propuneri pentru îmbunătățirea cadrului legislativ ce ține de educarea copiilor capabili de performanțe înalte. |
||||||
Cuvinte-cheie supradotare, Centrul de Excelență, curriculum diferențiat, incluziune şcolară, giftedness, Centre of excellence, Differentiated training, differentiated curriculum, school inclusion |
||||||
|