Supradotarea din perspectiva incluziunii școlare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
189 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 09:53
SM ISO690:2012
CHICIUC, Constantin. Supradotarea din perspectiva incluziunii școlare. In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 117-121. ISBN 978-9975-88-054-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie"
Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018

Supradotarea din perspectiva incluziunii școlare

Overlooking from the school inclusion perspective


Pag. 117-121

Chiciuc Constantin
 
Liceul Teoretic „Ioan Vodă“, or. Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2022


Rezumat

Studiul abordează problema instruirii diferențiate a elevilor supradotați. Sunt analizate anumite aspecte ce țin de educarea supradotaților: forme de instruire, necesitatea elaborării unui curriculum diferențiat, iminența pregătirii educatorilor pentru această categorie de elevi și a înființării Centrelor de Excelență. Sunt prezentate propuneri pentru îmbunătățirea cadrului legislativ ce ține de educarea copiilor capabili de performanțe înalte.

The study addresses the problem of differentiated training of gifted pupils. Some aspects related to the education of gifted children are analyzed: forms of teaching, the need to develop a differentiated curriculum, the imminence of educators' training for this category of pupils and the establishment of Centers of Excellence. Proposals are presented to improve the legislative framework for the education of high-performing children.

Cuvinte-cheie
supradotare, Centrul de Excelență, curriculum diferențiat, incluziune şcolară,

giftedness, Centre of excellence, Differentiated training, differentiated curriculum, school inclusion