Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 17:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.4 (199) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
SM ISO690:2012 MANOLE, Ionuț Constantin. Învățarea mixtă. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 104-108. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.4 | ||||||
Pag. 104-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Blended Learning, or mixed online and offline education, is a method that combines online learning technologies and opportunities with traditional face-to-face classroom methods. Blended learning is useful in all environments. In formal school, university and vocational education, but also in non-formal settings. The opportunities offered by the online environment are absolutely welcome. Whole group assessments, individual assessments, questionnaires, then microlearning or one-to-one training sessions. |
||||||
Cuvinte-cheie blended learning, online environments, Methods, Strategies |
||||||
|