Învățarea mixtă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
307 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 17:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.4 (199)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054)
SM ISO690:2012
MANOLE, Ionuț Constantin. Învățarea mixtă. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 104-108.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022

Învățarea mixtă

CZU: 37.018.4

Pag. 104-108

Manole Ionuț Constantin
 
Colegiul Național "Kemal Ataturk", Medgidia
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2022


Rezumat

Blended Learning, or mixed online and offline education, is a method that combines online learning technologies and opportunities with traditional face-to-face classroom methods. Blended learning is useful in all environments. In formal school, university and vocational education, but also in non-formal settings. The opportunities offered by the online environment are absolutely welcome. Whole group assessments, individual assessments, questionnaires, then microlearning or one-to-one training sessions.

Cuvinte-cheie
blended learning, online environments, Methods, Strategies