Articolul precedent |
Articolul urmator |
302 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 18:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
514.11+53 (1) |
Geometrie (105) |
Fizică (1740) |
SM ISO690:2012 MAFTEA, Serghei. Aplicații practice ale trigonometriei în fizică. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 139-142. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 514.11+53 | ||||||
Pag. 139-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modelul educațional STEM/STEAM include mai multe particularități reprezentând pe moment, din perspectiva strategică, un obiectiv al educației moderne, atât pe plan național, cât și internațional. Articolul de față abordează modelul menționat prin problematică ce se referă la formarea temeinică a legăturilor interdisciplinare dintre matematică și fizică. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, educație STEM/STEAM, trigonometrie, fizică, interdisciplinaritate, mathematics, STEM/STEAM education, trigonometry, physics, interdisciplinarity |
||||||
|