Articolul precedent |
Articolul urmator |
444 71 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 15:41 |
SM ISO690:2012 BUGANU, Diana-Alina. Tulburările de limbaj și funcţia mnezic-operativă la copii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 15-29. ISBN 978-9975-46-394-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea reprezintă procesul în cadrul căruia o persoană face schimb de idei. Comunicarea denotă esenţa legăturilor umane, exprimată prin capacitatea de a descifra sensul contactelor sociale realizate şi se bazează pe utilizarea limbajului. Limbajul, ca sistem şi activitate de comunicare cu ajutorul limbii, îndeplineşte o serie de funcţii, cum ar fi: funcţia, fundamentală, de comunicare, funcţia de reglare a proceselor psihice. Tulburările de limbaj şi comunicarea au constituit şi constituie o preocupare majoră în rândul specialiştilor din domeniul psihologiei şi din cel al logopediei, care au identificat criterii de clasificare şi au emis teorii specifice pentru a individualiza tulburările specifice de limbaj şi pentru a eficientiza programele de terapie logopedică. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburare de limbaj, comunicare, funcţie mnezică, copil, language disorder, communication, mnesic function, child |
||||||
|