Children's rights in kindergarten-examples of formal activities
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
288 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-23 14:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.017 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, BRUJA, Carmen - Vasilica. Drepturile copilului în grădiniță-exemple de activități formale. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 401-404. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Children's rights in kindergarten-examples of formal activities

Drepturile copilului în grădiniță-exemple de activități formale

CZU: 373.2.017

Pag. 401-404

Haheu-Munteanu Eufrosinia1, Bruja Carmen - Vasilica12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială nr.1, Balcani, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2022


Rezumat

Learning the rights of the child must go hand in hand with learning the responsibilities associated with these rights. Even if they are in kindergarten and their age does not exceed six years, preschoolers must learn that in a society people have not only rights but also responsibilities. The assimilation and awareness of the rights, freedoms, but also of the responsibilities they have prepares children for the future, for when they will be adults, for the moment when they will be the ones who make decisions in their capacity as members of the society to which they belong.

Învățarea drepturilor copilului trebuie să vină în paralel cu învățarea responsabilităților aferente acestor drepturi. Chiar dacă se află la grădiniță, iar vârsta lor nu depășește șase ani, preșcolarii trebuie să învețe că într-o societate oamenii nu au numai drepturi, ci și responsabilități. Asimilarea și conștientizarea drepturilor, libertăților, dar și a responsabilităților pe care le au îi pregătește pe copii pentru viitor, pentru când vor fi adulți, pentru momentul în care vor fi cei care iau decizii în calitatea lor de membri ai societății căreia îi aparțin.

Cuvinte-cheie
childhood, children's rights, early education, formal activities,

copilărie, drepturile copilului, educaţie timpurie, activități formale