Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 21:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:004 (7) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264) |
SM ISO690:2012 ISTRATI, Viorica. Asigurarea dreptului la o educație de calitate în instituțiile preșcolare prin aplicarea TIC. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 325-328. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:004 | ||||||
Pag. 325-328 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The importance of the informational technologies knowledge by the teaching stuff, as well as the correct integration of ICT and the modern pedagogical concepts and methodologies in the educational process is nowadays essential to ensure an educational process focused on the interest and the needs of the children, as well as on ensuring the kids right to have a holistic development in the current modern society context. Nowadays, the pedagogue has to keep us with all the progress and innovation, in order to be able to prepare the little citizen of tomorrow, anchored in the technological avalanche of continuous change. The informational society is no longer a prediction of the future, but an actual status of the present. |
||||||
Cuvinte-cheie information technology, educational software, preschool education, tehnologii informaţionale, soft educaţional, educație preșcolară |
||||||
|