Ensuring the right to quality education in preschool institutions through ICT application
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 21:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:004 (7)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264)
SM ISO690:2012
ISTRATI, Viorica. Asigurarea dreptului la o educație de calitate în instituțiile preșcolare prin aplicarea TIC. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 325-328. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Ensuring the right to quality education in preschool institutions through ICT application

Asigurarea dreptului la o educație de calitate în instituțiile preșcolare prin aplicarea TIC

CZU: 373.2:004

Pag. 325-328

Istrati Viorica
 
IET Grădinița de copii Pănășești
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2022


Rezumat

The importance of the informational technologies knowledge by the teaching stuff, as well as the correct integration of ICT and the modern pedagogical concepts and methodologies in the educational process is nowadays essential to ensure an educational process focused on the interest and the needs of the children, as well as on ensuring the kids right to have a holistic development in the current modern society context. Nowadays, the pedagogue has to keep us with all the progress and innovation, in order to be able to prepare the little citizen of tomorrow, anchored in the technological avalanche of continuous change. The informational society is no longer a prediction of the future, but an actual status of the present.

Importanța cunoașterii tehnologiilor informaționale de către personalul didactic, a integrării corecte a TIC și a conceptelor și metodologiilor pedagogice moderne în procesul de învățământ este astăzi esențială pentru asigurarea unui proces educațional axat pe interesele și pe necesitățile copiilor, dar și pentru asigurarea dreptului copiilor la o dezvoltare holistică în contextul societății moderne. Astăzi pedagogul trebuie să țină pasul cu toate progresele și inovațiile pentru a pregăti micul cetățean de mâine, ancorat în avalanșa tehnologică a schimbărilor. Societatea informațională nu mai este o previziune de viitor, ci o stare de fapt a prezentului.

Cuvinte-cheie
information technology, educational software, preschool education,

tehnologii informaţionale, soft educaţional, educație preșcolară