Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-23 16:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378(498) (9) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
SM ISO690:2012 CORNEA, Valentina. Capstone: un model de finalizare a programelor universitare de administrație publică. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Sociale”, 2022, nr. 1(15), pp. 66-76. ISSN 2345-1858. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7197735 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Sociale” | ||||||
Numărul 1(15) / 2022 / ISSN 2345-1858 /ISSNe 2345-1890 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7197735 | ||||||
CZU: 378(498) | ||||||
Pag. 66-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tradițional, programele de studii universitare se finalizează cu examene și lucrări de cercetare elaborate individual, susținute public, în prezența unei comisii. Modul de organizare și conținutul acestei probe finale răspund obiectivului de inetegrare a cunoștințelor obținute în cadrul programului. În pofida unei tradiții îndelungate, această modalitate acoperă insuficient angajamentul profesional viitor al studenților. Cursurile „capstone” reprezintă o experiență culminantă cu două perspective: una concentrată pe consolidarea și integrarea a ceea ce a fost învățat; cealaltă pregătește calea pentru o inițiere profesională de succes în domeniul programului universitar. În acest studiu descriem modalitatea de finalizare a programelor de studii universitare prin experiențe de tip „capstone” și discutăm oportunitatea adoptării acestui model în curricula universitară autohtonă. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, teză, capstone, portofoliu, program universitar, curriculum, thezis, capstone, portofolio, graduate program |
||||||
|