Transdisciplinaritatea în Educaţia plastică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
337 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 22:48
SM ISO690:2012
HORGAN, Dan-Gicu. Transdisciplinaritatea în Educaţia plastică. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 186-201. ISBN 978-9975-46-583-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 2, 2021
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021

Transdisciplinaritatea în Educaţia plastică

Transdisciplinarity in Plastic Education


Pag. 186-201

Horgan Dan-Gicu
 
Școala Gimnaziala nr.5 "Principesa Elena Bibescu" Barlad
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2022


Rezumat

The role of the teacher in the school of the future is completely different from the classical school. The influence that the teacher will have on the student will change. The democratic style will replace the authoritarian style of the old school. Thus, it is believed that in the future, the student will inform himself transdisciplinary alone under the direct guidance of the teacher, and at school there will be homework and practical applications that will help the student to better understand the information he went through alone. The student will also need to know how to select the information and process it. The teacher will no longer have the role of transmitting knowledge, but will have the role of facilitating the learning process. There may also be forms to request feedback from students about teachers.

Rolul profesorului în școala viitorului este unul complet diferit de şcoala clasică. Influența pe care o va avea profesorului asupra elevului se va schimba. Stilul democratic va înlocui stilul autoritar din vechea şcoală. Astfel, se crede că în viitor, elevul se va informa transdisciplinar singur sub directa îndrumare a profesorului, iar la școală se vor face teme și aplicații practice care îl vor ajuta pe elev să înțeleagă mai bine informația pe care a parcurs-o singur. De asemenea, elevul va trebui să știe să selecteze informația și să o prelucreze. Profesorul nu va mai avea rolul de a transmite cunoștințe, ci va avea rolul de a facilita procesul de învățare. De asemenea, ar putea exista formulare pentru a solicita feedback din partea elevilor cu privire la profesori.

Cuvinte-cheie
future, virtual, education, transdisciplinarity, plastic education,

viitor, virtual, învăţământ, transdisciplinaritate, educație plastică