Centrul Comunitar de Sănătate Mintală Orhei, provocări și experiență în contextul pandemiei COVID-19
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
261 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-05 18:30
SM ISO690:2012
JALBĂ, Olga. Centrul Comunitar de Sănătate Mintală Orhei, provocări și experiență în contextul pandemiei COVID-19. In: Sănătate mintală într-o lume plină de provocări: Congresului Internațional al Societății Psihiatrilor, Narcologilor, Psihoterapeuților și Psihologilor Clinicieni, 23-26 iunie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: FPC „PRIMEX-Com” SRL, 2021, Ediția a II-a, p. 96. ISBN 978-9975-3493-7-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sănătate mintală într-o lume plină de provocări
Ediția a II-a, 2021
Congresul " Sănătate mintală într-o lume plină de provocări"
Chişinău, Moldova, 23-26 iunie 2021

Centrul Comunitar de Sănătate Mintală Orhei, provocări și experiență în contextul pandemiei COVID-19


Pag. 96-96

Jalbă Olga
 
Centrul Comunitar de Sănătate Mintală Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2022


Rezumat

Introducere.Expeința Centrului Comunitar de Sănătate Mintală Orhei, impactul pandemiei asupra sănătății emoționale a angajaților din sistemul serviciilor de sănătate, inclusiv angajații CCSM Orhei. Scopul lucrării împărtășirea experienței personale ca serviciu de sănătate mintală. Material și metode. Colectarea datelor a fost efectuată în Centrul Comunitar de Sănătate Mintală Orhei, metoda obesevației cu realizarea registrului adaptat în cadrul CCSM Orhei. Rezultate.Măsurile de carantină și codul roșu în Sănătate Publică au impus reorganizarea activității serviciului comunitar de sănătate mintală. Intensitatea emoțională asupra angajaților în sănătate, dificultatea prestării serviciilor și restricțiile impuse, au un impact asupra clității vieții și funcționalității specialiștilor în oferirea serviciilor de calitate. Rolul colaborării multidisciplinare și referirea eficientă a beneficiarilor conlucrarea cu medicina de familie, au un rezultat constructiv și eficient. Concluzii. Anul 2020 este unul de mare provocare atît pentru angajați cît și pentru beneficiari.

Cuvinte-cheie
angajati, pandemie, colaborare