Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 15:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811+111’243:004 (1) |
Limbi (3290) |
Metafizică (123) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4263) |
SM ISO690:2012 MARDARI, Alina. Utilizarea mijloacelor multimedia pentru promovarea educației interculturale în cadrul orelor de limbă engleză . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 21-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7039005 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7039005 | ||||||
CZU: 811+111’243:004 | ||||||
Pag. 21-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studenții care învață engleza ca limbă străină urmează să își formeze atât abilități lingvistice avansate, cât și abilitatea de a aprecia culturile vorbitoare de engleză. Învățarea limbilor străine prin utilizarea mijloacelor TIC este, de obicei, axată pe formarea abilităților lingvistice, înțelegerea culturală fiind rareori scopul principal al demersului didactic, câteodată chiar evitându-se. În articolul de față ne propunem să valorificăm formarea competenței interculturale, demonstrând cum diverse materiale, site-uri, activități și platforme de învățare online mediate tehnic și orientate cultural pot fi utilizate pentru a stimula colaborarea socială, înțelegerea, reflecția și aprecierea. |
||||||
Cuvinte-cheie engleza ca limbă străină, mijloace multimedia, competenţe interculturale, platforme online, EFL, media, intercultural competence, online platforms |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.7039005</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Mardari, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Utilizarea mijloacelor multimedia pentru promovarea educației interculturale în cadrul orelor de limbă engleză </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>engleza ca limbă străină</subject> <subject>mijloace multimedia</subject> <subject>competenţe interculturale</subject> <subject>platforme online</subject> <subject>EFL</subject> <subject>media</subject> <subject>intercultural competence</subject> <subject>online platforms</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811+111’243:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-09-17</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Studenții care învață engleza ca limbă străină urmează să își formeze atât abilități lingvistice avansate, cât și abilitatea de a aprecia culturile vorbitoare de engleză. Învățarea limbilor străine prin utilizarea mijloacelor TIC este, de obicei, axată pe formarea abilităților lingvistice, înțelegerea culturală fiind rareori scopul principal al demersului didactic, câteodată chiar evitându-se. În articolul de față ne propunem să valorificăm formarea competenței interculturale, demonstrând cum diverse materiale, site-uri, activități și platforme de învățare online mediate tehnic și orientate cultural pot fi utilizate pentru a stimula colaborarea socială, înțelegerea, reflecția și aprecierea.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>EFL students need both advanced language skills and an appreciation of English-speaking cultures. Language teaching, however, tends to focus on language skills, while cultural understanding is seldom the main goal and is even sometimes avoided. In this article we shall show how intercultural competence may be developed through the use of technically-mediated and culturally-oriented online learning materials, websites, and learning platforms, which help cultivate intercultural competence through social collaboration, understanding, reflection, and appreciation.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>