Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
342 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-24 00:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015 (44) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Rolul autocunoașterii în dezvoltarea personală a studenților-pedagogi în contextul provocărilor societale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 15-21. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7038973 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7038973 | |||||||
CZU: 378.015 | |||||||
Pag. 15-21 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul abordează rolul autocunoașterii în dezvoltarea personală a studenților-pedagogi în contextul provocărilor societale și explică aspectele teoretice și metodologice de optimizare a procesului de autocunoaștere. Autoarea descrie componentele procesului de autocunoaștere; delimitează conceptele de om, individ, personalitate; precizează factorii dezvoltării umane/personale, corelându-i cu coordonatele esențiale ale dezvoltării umane; analizează și specifică câteva strategii de autocunoaștere în dezvoltarea personală a studenților-pedagogi. |
|||||||
Cuvinte-cheie autocunoaştere, dezvoltare personală, structura personalității umane, factorii dezvoltării personale, strategii de autocunoaștere, self-knowledge, personal development, structure of human personality, personal development factors, self-knowledge strategies |
|||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-163963</doi_batch_id> <timestamp>1718199012</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <issue>4(134)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Rolul autocunoașterii în dezvoltarea personală a studenților-pedagogi în contextul provocărilor societale </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Carolina</given_name> <surname>Calaraş</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>15</first_page> <last_page>21</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.7038973</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>