Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
351 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 23:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.042.2:316.454.52+372.853 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
Procese sociale. Dinamică socială (587) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Mihaela. Patternul educațional al dezvoltării competențelor de comunicare ale elevilor (educația fizică). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 177-183. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.177-183 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.177-183 | ||||||
CZU: 37.042.2:316.454.52+372.853 | ||||||
Pag. 177-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Derivând din scopul urmărit, acest articol descrie o activitate de formare a competențelor de comunicare într-un context mai special, acela al lecției/activității de educație fizică, urmărind să aducă argumente în favoarea acestei corelații formative. Sunt analizate unele rezultate ale elevilor în ceea ce privește competențele de comunicare în rol de premise. Educația fizică este un puternic instrument educațional, care poate ajuta tinerii să își dezvolte competențele sociale și pe cele de comunicare. Cercetarea care să dezvăluie modul în care elevii percep realitatea, modul în care se raportează la ea prin comunicare și modul în care ei percep necesitatea acestor competențe este necesară din perspectiva formării, pe parcursul ciclului liceal, a unor tineri care să se poată insera cu succes pe piața muncii și care să se poată adapta la schimbările din ce în ce mai dese ce au loc în societatea de astăzi. Anume din aceste motive articolul analizează corelarea dintre comunicare și educația fizică în cadrul activității de învățare, „căutând” soluții pertinente pentru formarea competențelor de comunicare în afara disciplinelor lingvistice. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, competenţă de comunicare, educație fizică, pattern educațional, corelare, communication, communication competence, physical education, educational pattern, correlation |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Florea, M.</dc:creator> <dc:date>2022-09-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Derivând din scopul urmărit, acest articol descrie o activitate de formare a competențelor de comunicare într-un context mai special, acela al lecției/activității de educație fizică, urmărind să aducă argumente în favoarea acestei corelații formative. Sunt analizate unele rezultate ale elevilor în ceea ce privește competențele de comunicare în rol de premise. Educația fizică este un puternic instrument educațional, care poate ajuta tinerii să își dezvolte competențele sociale și pe cele de comunicare. Cercetarea care să dezvăluie modul în care elevii percep realitatea, modul în care se raportează la ea prin comunicare și modul în care ei percep necesitatea acestor competențe este necesară din perspectiva formării, pe parcursul ciclului liceal, a unor tineri care să se poată insera cu succes pe piața muncii și care să se poată adapta la schimbările din ce în ce mai dese ce au loc în societatea de astăzi. Anume din aceste motive articolul analizează corelarea dintre comunicare și educația fizică în cadrul activității de învățare, „căutând” soluții pertinente pentru formarea competențelor de comunicare în afara disciplinelor lingvistice.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Deriving from the intended purpose, this article describes an activity of forming communication skills in a more special context, that of the physical education lesson/ activity, aiming to make arguments in favour of this formative correlation. Some of the students' results in terms of communication skills in the role of premises are analysed. Physical education is a powerful educational tool that can help young people develop their social and communication skills. Research that reveals how students perceive reality, how they relate to it through communication and how they perceive the need for these skills is necessary from the perspective of forming, during the high school cycle, young people who can successfully insert themselves into the labour market and who can adapt to the increasingly frequent changes taking place in today's society. It is for these reasons that the article analyses the correlation between communication and physical education within the learning activity, "looking" for relevant solutions for the formation of communication skills outside the linguistic disciplines.</p></dc:description> <dc:identifier>10.36120/2587-3636.v28i2.177-183</dc:identifier> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 28 (2) 177-183</dc:source> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>competenţă de comunicare</dc:subject> <dc:subject>educație fizică</dc:subject> <dc:subject>pattern educațional</dc:subject> <dc:subject>corelare</dc:subject> <dc:subject>communication</dc:subject> <dc:subject>communication competence</dc:subject> <dc:subject>physical education</dc:subject> <dc:subject>educational pattern</dc:subject> <dc:subject>correlation</dc:subject> <dc:title>Patternul educațional al dezvoltării competențelor de comunicare ale elevilor (educația fizică)</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>