Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
36.016:316.62 (1) |
Asigurarea nevoilor mentale și materiale de viață (918) |
Psihologie socială (1001) |
SM ISO690:2012 LAZAREV, Ludmila. Contribuţia disciplinelor socio-umaniste în dezvoltarea competenţelor civice europene la tineretul creator. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2022, nr. 1(42), pp. 140-143. ISSN 2345-1408. DOI: https://doi.org/10.55383/amtap.2022.1.25 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 1(42) / 2022 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.55383/amtap.2022.1.25 | ||||||
CZU: 36.016:316.62 | ||||||
Pag. 140-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tineretul creator are nevoie de o gamă largă de competenţe pentru a-şi realiza potenţialul, atât în activitatea profesională cât şi în societate. Competenţele civice se află printre competenţele-cheie, care încă nu şi-au găsit locul bine stabilit în cadrul sistemului educaţional de la noi din ţară cât şi la nivel european. Contribuind la creşterea culturii democratice a tineretului creator, competenţele civice pot fi dezvoltate cu prisosinţă în procesul de studiu la disciplinele socio-umaniste în învăţământul universitar. Scopul studiului a fost de a examina experienţa de formare a competenţelor civice europene în învăţământul artistic superior pentru a contribui la regândirea, aprecierea şi perfecţionarea formelor şi metodelor, îmbogăţind conţinutul acestei experienţe în condiţii moderne în concordanţă cu noile realităţi. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe civice europene, cultură democratică, sistem educaţional, învăţământ artistic, discipline socioumaniste, civic competences in Europe, democratic culture, education system, art education, socio-humanstic disciplines |
||||||
|