Reconceptualizarea etichetelor pentru bere ale producătorului „Cogîlnic” SRL
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
366 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-16 23:13
SM ISO690:2012
ARNAUT, Ecaterina. Reconceptualizarea etichetelor pentru bere ale producătorului „Cogîlnic” SRL. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, Vol.2, pp. 432-436. ISBN 978-9975-45-828-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2022
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 29-31 martie 2022

Reconceptualizarea etichetelor pentru bere ale producătorului „Cogîlnic” SRL


Pag. 432-436

Arnaut Ecaterina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 august 2022


Rezumat

Articolul prezintă o analiză a evoluției etichetelor pentru bere specifice producătorului „Cogîlnic” SRL. Astfel, sunt prezentate etichetele din momentul fondării întreprinderii până în prezent, fiind reliefate aspecte privind stilul, gama cromatică, compoziția și forma geometrică a etichetelor. Scopul urmărit a fost stabilirea particularităților individuale ale etichetelor din cadrul întreprinderii analizate, în vederea elaborării unor noi concepte și strategii de comunicare vizuală a etichetelor pentru bere. Prin urmare, noul designul elaborat și propus spre implementare se caracterizează prin abordarea stilului tipografic și autentic care contribuie la evidențierea produsului promovat în rândul gamei de produse existente pe piața din Republica Moldova.

Cuvinte-cheie
etichetă, design, stil, compoziţie, tipografie