Educaţia fizică incluzivă – premise de integrare-dezvoltare a copiilor cu dizabilităţi uşoare (reţinere în dezvoltarea psihică)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
279 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-14 02:53
SM ISO690:2012
ARSENE, Igor. Educaţia fizică incluzivă – premise de integrare-dezvoltare a copiilor cu dizabilităţi uşoare (reţinere în dezvoltarea psihică). In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2012, nr. 11(3), p. 19. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 11(3) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Educaţia fizică incluzivă – premise de integrare-dezvoltare a copiilor cu dizabilităţi uşoare (reţinere în dezvoltarea psihică)


Pag. 19-19

Arsene Igor
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 iulie 2022


Rezumat

This article addresses the issue of inclusive physical education, inclusion, integration, development, disability, psychosocial adjustment, restraint in mental, physical education lesson, appropriate educational content, pedagogical systems of physical culture, work capacity, training, psycho-motor and psychosocial development –physical.

Cuvinte-cheie
inclusive physical education, inclusion, integration – development, disabilities, psycho-social adaptation, restraint in psychic development (handicap), physical training lesson, adequate educational content, pedagogics systems of physical culture, working ability