An Analysis of Foreign Language Textbooks as a Graduate’s Basic Skill
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
226 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-19 20:01
SM ISO690:2012
NICULCEA, Ecaterina. An Analysis of Foreign Language Textbooks as a Graduate’s Basic Skill. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 141-143. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

An Analysis of Foreign Language Textbooks as a Graduate’s Basic Skill


Pag. 141-143

Niculcea Ecaterina
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 25 iulie 2022


Rezumat

Procesul de integrare în învăţăm-nt promovează şi unificarea programelor de învăţămînt. Acestea diferă de la o disciplină la alta. Faptul în cauză e evident în cadrul analizei manualelor şcolare de limbile engleză, franceză şi germană pentru clasele a 7-ea şi a 8-a, publicate după 1990. Particularităţile acestor manuale trebuie să fie aduse la cunoştinţa tuturor studenţilor absolvenţi – viitori specialişti, deoarece anume ei vor lucra cu aceste manuale şi vor selecta suporturile didactice.

The process of the integration provides the unification of the school-schedule. It differs from one school-discipline to another. It is visible especially after the analyses of the school-books for the 7th and 8th classes in English, French and German edited before and after 1990. The common and distinct features should be known by all graduated students, because they have to work on some of them in their future at schools or other educational institutions. The choice of the didactic support must obey some specially pedagogical and psychological criteria otherwise the education of the young generation wouldn’t be successful even if the teacher would exert himself.

Cuvinte-cheie
unificare, program de studii, manual, instituţii de învăţămînt,

unification, school-schedule, school-books, educational institutions