Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-19 20:01 |
![]() NICULCEA, Ecaterina. An Analysis of Foreign Language Textbooks as a Graduate’s Basic Skill. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 141-143. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 141-143 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de integrare în învăţăm-nt promovează şi unificarea programelor de învăţămînt. Acestea diferă de la o disciplină la alta. Faptul în cauză e evident în cadrul analizei manualelor şcolare de limbile engleză, franceză şi germană pentru clasele a 7-ea şi a 8-a, publicate după 1990. Particularităţile acestor manuale trebuie să fie aduse la cunoştinţa tuturor studenţilor absolvenţi – viitori specialişti, deoarece anume ei vor lucra cu aceste manuale şi vor selecta suporturile didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie unificare, program de studii, manual, instituţii de învăţămînt, unification, school-schedule, school-books, educational institutions |
||||||
|