Gestionarea stresului ocupațional în condițiile rezistenței la educație a elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
318 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 12:30
SM ISO690:2012
ŞOVA, Tatiana. Gestionarea stresului ocupațional în condițiile rezistenței la educație a elevilor. In: Rezistenţa la educaţie: : Soluţii şi perspective, 30 octombrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2014, pp. 269-275. ISBN 978-9975-132-15-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Rezistenţa la educaţie: 2014
Conferința "Rezistenţa la educaţie: "
Bălți, Moldova, 30 octombrie 2014

Gestionarea stresului ocupațional în condițiile rezistenței la educație a elevilor


Pag. 269-275

Şova Tatiana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 18 iulie 2022


Rezumat

In educational practice, sometimes it is impossible to predict the effects of daily changes on the effectiveness of education, changes that lead to problems in the relationship teacher - student: anxiety, disobedience, refusal, aggression, discomfort, emotional instability, etc. In this article we propose some ways of solving the problems mentioned by proper management of occupational stress of teachers in terms of resistance to the education of students.