Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 12:30 |
SM ISO690:2012 ŞOVA, Tatiana. Gestionarea stresului ocupațional în condițiile rezistenței la educație a elevilor. In: Rezistenţa la educaţie: : Soluţii şi perspective, 30 octombrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2014, pp. 269-275. ISBN 978-9975-132-15-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Rezistenţa la educaţie: 2014 | ||||||
Conferința "Rezistenţa la educaţie: " Bălți, Moldova, 30 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 269-275 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In educational practice, sometimes it is impossible to predict the effects of daily changes on the effectiveness of education, changes that lead to problems in the relationship teacher - student: anxiety, disobedience, refusal, aggression, discomfort, emotional instability, etc. In this article we propose some ways of solving the problems mentioned by proper management of occupational stress of teachers in terms of resistance to the education of students. |
||||||
|