Articolul precedent |
Articolul urmator |
443 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 10:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:371.14+37.047 (1) |
Educație (14647) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 PERLIMAN, Victoria. Traseul de profesionalizare al cadrelor didactice din perspectiva dezvoltării carierei profesionale didactice. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 427-433. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13:371.14+37.047 | ||||||
Pag. 427-433 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesionalizarea cadrelor didactice a devenit un fenomen răspândit, în ultimele decenii, în Republica Moldova, datorită schimbărilor de paradigme din sistemul de învățământ. Astfel, conceptul a obținut o importanță majoră în formarea și dezvoltarea profesională continuă a cadrelor didactice, punând accent pe redefinirea radicală a abilităților, deprinderilor, competențelor, valorilor etc, obținute în procesul formării inițiale, care va permite o dezvoltare de succes a carierei profesionale didactice. Deoarece, obiectivul central al profesionalizării carierei didactice este acela de a legitima рrоfеsiа didасtiсă la nivelul рrоfеsiilоr sосiаlе. |
||||||
Cuvinte-cheie traseu, profesionalizare, formare iniţială, formare continuă, perfecţionare, carieră, dezvoltarea carierei etc, path, professionalization, initial training, continuing training, perfecting, career, career development etc |
||||||
|