Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 19:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.14:373.24 (1) |
Educație (14645) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 CATANĂ, Cristina, BOTNARI, Valentina. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din Instituția de Educație Timpurie în contextul formelor moderne ale activității metodice. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 249-257. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.14:373.24 | ||||||
Pag. 249-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea scoate în evidență specificul formării profesionale continue a cadrelor didactice în contextul formelor moderne ale activității metodice. Conținutul reflectă informații de ultimă actualitate privind procesul de formare profesională continuă a cadrelor didactice. În cercetare sunt prezentate metode și instrumente relevante evaluării procesului de formare continuă a cadrelor didactice și determinarea nivelului de profesionalizare a acestora, precum și prezentarea rezultatelor determinate. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea profesională continuă, cadre didactice, IET, forme moderne, activitate metodică, continuing vocational training, professors, early education institution, modern forms, methodical activity |
||||||
|