Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din Instituția de Educație Timpurie în contextul formelor moderne ale activității metodice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
392 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 19:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.14:373.24 (1)
Educație (14645)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
CATANĂ, Cristina, BOTNARI, Valentina. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din Instituția de Educație Timpurie în contextul formelor moderne ale activității metodice. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 249-257. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din Instituția de Educație Timpurie în contextul formelor moderne ale activității metodice

CZU: 371.14:373.24

Pag. 249-257

Catană Cristina1, Botnari Valentina2
 
1 Centrul Educației Estetice „Lăstărel”,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 iulie 2022


Rezumat

Lucrarea scoate în evidență specificul formării profesionale continue a cadrelor didactice în contextul formelor moderne ale activității metodice. Conținutul reflectă informații de ultimă actualitate privind procesul de formare profesională continuă a cadrelor didactice. În cercetare sunt prezentate metode și instrumente relevante evaluării procesului de formare continuă a cadrelor didactice și determinarea nivelului de profesionalizare a acestora, precum și prezentarea rezultatelor determinate.

The paper highlights the specifics of continuous professional training of teachers in the context of modern forms of methodical activity. The content reflects up-to-date information on the process of in-service teacher training. The research presents methods and tools relevant to the evaluation of the process of continuous training of teachers and the determination of their level of professionalism, as well as the presentation of the determined results.

Cuvinte-cheie
formarea profesională continuă, cadre didactice, IET, forme moderne, activitate metodică,

continuing vocational training, professors, early education institution, modern forms, methodical activity