Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
642 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-03 11:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091| (4) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Aspecte de formare a culturii pedagogice în contextul profesionalizării cadrelor didactice și globalizării educației (pregătire inițială). In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 3-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6697302 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6697302 | ||||||
CZU: 37.091| | ||||||
Pag. 3-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretic în care se elucidează unele aspecte de formare a culturii pedagogice în contextul profesionalizării cadrelor didactice, și anume: obiectul și obiectivul major al acestui proces; axele de perspectivă ale teoriei instruirii; conținutul structurii sistemului cognitiv al cadrului didactic; caracteristicile arhitecturii cognitive a procesului de învățământ universitar pedagogic; condițiile de sporire a eficienței profesionalizării cadrelor didactice; importanța activităților practice, a autoperfecționării, a autoactualizării și a tipurilor de învățare care urmează a fi dezvoltate la studenții-pedagogi. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură pedagogică, cadre didactice, studenți-pedagogi, arhitectură cognitivă, tipuri de învățare, pedagogical culture, teachers, trainee teachers, cognitive architecture, types of learning |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cuzneţov, L.</dc:creator> <dc:date>2022-06-27</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul reprezintă un studiu teoretic în care se elucidează unele aspecte de formare a culturii pedagogice în contextul profesionalizării cadrelor didactice, și anume: obiectul și obiectivul major al acestui proces; axele de perspectivă ale teoriei instruirii; conținutul structurii sistemului cognitiv al cadrului didactic; caracteristicile arhitecturii cognitive a procesului de învățământ universitar pedagogic; condițiile de sporire a eficienței profesionalizării cadrelor didactice; importanța activităților practice, a autoperfecționării, a autoactualizării și a tipurilor de învățare care urmează a fi dezvoltate la studenții-pedagogi.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article represents a theoretical study that elucidates some aspects of the formation of pedagogical culture in the context of teacher professionalization, namely: specifying the object and major objective of this process; identifying and describing the perspective axes of the training theory; presenting the structure of a teacher’s cognitive system; presenting the characteristics of the cognitive architecture of a pedagogical university education; delimiting the conditions for increasing the efficiency of teachers’ professionalization; specifying the importance of practical activities, self-improvement, self-updating, and the types of learning that need to be developed in trainee teachers.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.6697302</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 132-133 (2-3) 3-7</dc:source> <dc:subject>cultură pedagogică</dc:subject> <dc:subject>cadre didactice</dc:subject> <dc:subject>studenți-pedagogi</dc:subject> <dc:subject>arhitectură cognitivă</dc:subject> <dc:subject>tipuri de învățare</dc:subject> <dc:subject>pedagogical culture</dc:subject> <dc:subject>teachers</dc:subject> <dc:subject>trainee teachers</dc:subject> <dc:subject>cognitive architecture</dc:subject> <dc:subject>types of learning</dc:subject> <dc:title>Aspecte de formare a culturii pedagogice în contextul profesionalizării cadrelor didactice și globalizării educației (pregătire inițială)</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>