Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
455 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 17:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:37.015.3:378.126 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Managementul competenței de a învăța să înveți la etapa universitară . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 63-67. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6618849 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6618849 | ||||||
CZU: 378.147:37.015.3:378.126 | ||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența personală, socială și de a învăța să înveți constituie un deziderat setat în politicile educaționale europene. Scopul acestui articol este de a elucida specificul managementului competenței la etapa universitară. În lucrare este evidențiat rolul metacogniției, al tandemului strategie-tactică și al evaluării formative în proiectarea, realizarea și evaluarea competenței. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, provocări societale, competență personală, socială și de a învăța să înveți, metacogniţie, strategie, tactică, strategii de învățare cu succes, higher education, societal challenges, personal, social and learning to learn competence, metacognition, strategy, tactics, successful learning strategies |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.6618849</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Railean, E.A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Americană din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Managementul competenței de a învăța să înveți la etapa universitară </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învăţământ superior</subject> <subject>provocări societale</subject> <subject>competență personală</subject> <subject>socială și de a învăța să înveți</subject> <subject>metacogniţie</subject> <subject>strategie</subject> <subject>tactică</subject> <subject>strategii de învățare cu succes</subject> <subject>higher education</subject> <subject>societal challenges</subject> <subject>personal</subject> <subject>social and learning to learn competence</subject> <subject>metacognition</subject> <subject>strategy</subject> <subject>tactics</subject> <subject>successful learning strategies</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147:37.015.3:378.126</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-06-08</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Competența personală, socială și de a învăța să înveți constituie un deziderat setat în politicile educaționale europene. Scopul acestui articol este de a elucida specificul managementului competenței la etapa universitară. În lucrare este evidențiat rolul metacogniției, al tandemului strategie-tactică și al evaluării formative în proiectarea, realizarea și evaluarea competenței.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Personal, social and learning to learn competence is an objective setting in European educational policies. The purpose of this article is to elucidate the specifics of competence management at the university stage. The paper highlights the role of metacognition, the strategy-tactical tandem and formative evaluation in the design, implementation and evaluation of competence.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>