Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
483 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 10:25
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, RĂDULESCU, Iuliana. Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 136-141. ISBN 978-9975-46-545-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică


Pag. 136-141

Antoci Diana1, Rădulescu Iuliana21
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Instituția Privată Instituția de Învățământ Excelsis
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2022


Rezumat

Asistăm astăzi la o reformă globalizată a sistemelor educative care vizează deopotrivă toate compartimentele sistemului școlar. Toate acestea fiind accelerate de pandemia globală, COVID-19 care a schimbat rapid condițiile de viață ale copiilor. Măsurile de carantină, cum ar fi închiderea școlilor și restricționarea deplasărilor, întrerup rutina copiilor și sprijinul social, totodată generând stres suplimentar. Stigmatizarea și discriminarea în legătură cu COVID-19 i-ar putea face pe copii mai vulnerabili la violență și perturbări de ordin psihologic, iar măsurile de carantină pot provoca panică și frică în comunitate, în special în rândul copiilor când ei nu înțeleg ce se întâmplă. Toate acestea afectează în mod grav starea psihosocială şi emoţională a copiilor, care la rândul său influenţează procesul educativ.