Formation of sociocultural competence in teaching the english language at the upper-intermediate level
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
404 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-05 05:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111:378.147 (6)
Limba engleză (679)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2582)
SM ISO690:2012
SAGOIAN, Eraniac, SAGOYAN, Agunik, SOLODOVNICOVA, Anna. Formation of sociocultural competence in teaching the english language at the upper-intermediate level . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 331-338. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Formation of sociocultural competence in teaching the english language at the upper-intermediate level

Formarea competenței socioculturale în predarea limbii engleze la nivelul de cunoștințe preavansat

CZU: 811.111:378.147

Pag. 331-338

Sagoian Eraniac1, Sagoyan Agunik2, Solodovnicova Anna2
 
1 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau,
2 Moldovan-Finnish High School
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

The notable shift of focus in the field of education in more recent years fostered the idea of teaching a foreign language communicatively, that is, acquiring linguistic competence and communicative skills. Our fundamental interest in this article is sociocultural competence, referring to the speaker’s knowledge of how to convey messages within social and cultural context including a better understanding of the conventions of language usage in a society. The article deals with the necessity and value of implementation of teaching the sociocultural competence to students of the upper-intermediate level of English language proficiency and its integration into EFL classes in the context of culture, its values and society for successful communication based upon sociocultural knowledge.

Deplasarea vizibilă a centrului de interes în domeniul educației a încurajat ideea predării limbilor străine bazate pe competențe. Interesul nostru fundamental pentru acest articol este competența socioculturală care se referă la cunoștințele vorbitorului despre cum să transmită mesaje în contextul social și cultural. Acest lucru ridică problema transferării propriei înțelegerii aspectului sociocultural în cultura limbii străine. Pe deasupra, conștientizarea diferențelor interculturale este introdusă treptat în curriculum de limbi străine. Articolul se referă la necesitatea implementării a predării competenței socioculturale pentru studenții de nivel preavansat și integrarea acesteia în clasele EFL pentru o comunicare de succes bazată pe cunoștințe socioculturale.

Cuvinte-cheie
communicative competence, sociocultural competence, foreign language acquisition, English as a foreign language, upper-intermediate level, linguistics,

competenţă comunicativă, competenţă socioculturală, achiziția limbilor străine, engleza ca limbă străină, nivelul preavansat, lingvistică