Studiu de caz: întreprinderi ce oferă servicii pentru turiștii din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
421 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 12:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(478) (62)
Turism (547)
SM ISO690:2012
RĂILEANU, Ianuș. Studiu de caz: întreprinderi ce oferă servicii pentru turiștii din Republica Moldova. In: Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration: 4th International Conference, Ed. 4, 3-4 decembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2021, Ediția 4, Vol.2, pp. 158-161. ISBN 978‐9975‐3527‐2‐7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediția 4, Vol.2, 2021
Conferința "Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration"
4, Chişinău, Moldova, 3-4 decembrie 2021

Studiu de caz: întreprinderi ce oferă servicii pentru turiștii din Republica Moldova

CZU: 338.48(478)

Pag. 158-161

Răileanu Ianuș
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2022


Rezumat

By analyzing the characteristics of the tourist services offered by national tour operators, we can determine those predominant problems in the society of each type of service. Thus, it will be possible to perform analyzes of the strengths of the Moldovan tourist offer, as well as the weaknesses and those that can be improved in the shortest time, in order to implement rapid changes. In this way it will be possible to promote the improvement of the tourist services and the development of the tourist situation within our country. So, we can maintain the idea of how the tourist situation in the Republic of Moldova has changed, if we make certain improvements to the tourist services and the way of providing these services to tourists

Efectuând analiza caracteristicilor serviciilor turistice oferite de tour-operatori naţionali, putem determina acele probleme predominante în cadrul societății fiecărui tip de serviciu în parte. Astfel, se vor putea efectua analize ale punctelor forte ale ofertei turistice moldovenești, precum și punctele slabe și cele care pot fi îmbunătățite în cel mai descurt timp, pentru a putea implementa schimbări rapide. În acest mod se vor putea promova îmbunătățiri a serviciilor turistice și dezvoltarea situației turistice în cadrul țării noastre. Deci, putem să intreținem ideea cu privire la cum se v-a modifica situația turistică în Repblica Moldova, dacă vom efectua anumite îmbunătățiri ale serviciilor turistice și ale modalității de prestație a acestor servicii către turiști.

Cuvinte-cheie
services, tourism, logistics, transport,

servicii, turism, logistică, transport