Articolul precedent |
Articolul urmator |
353 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 18:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1+376.1.015.3+159.722.74 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4055) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (653) |
FILOSOFIE. PSIHOLOGIE (4753) |
SM ISO690:2012 PETCU, Mariana, STRATAN, Valentina. Competențele sociale ale copiilor cu ces – resurse importante pentru asigurarea adaptării la viaţă. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 198-205. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1+376.1.015.3+159.722.74 | ||||||
Pag. 198-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Society needs to take an important step towards supporting the integration of CES people in both inclusive and community schools. Education for all is a new paradigm that supports the right to quality education by adapting to the needs of everyone. |
||||||
Cuvinte-cheie integration, inclusion, skills, CES |
||||||
|