Articolul precedent |
Articolul urmator |
244 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 10:35 |
SM ISO690:2012 ŢURCAN, Ludmila. Concepţia de organizare a contabilitatii manageriale in agenţiile de turizm. In: Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări, 5 aprilie 2013, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, pp. 284-286. ISBN 978-9975-4242-7-1.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări 2013 | ||||||
Conferința "Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări" Chişinău, Moldova, 5 aprilie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 284-286 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Management accounting in tourism agencies provide data that complement the information in the financial accounts, and they are addressed exclusively to managers. It has the purpose to provide information needed by managers with decision-making basically two purposes: costing products and tourism services and influencing the behavior of those who can act on costs. In the tourism agencies managerial accounting aim and these objectives: increasing the quality of tourism products and services; reduce the time needed for formation and selling products and services; total customer satisfaction. |
||||||
|