Concepţia de organizare a contabilitatii manageriale in agenţiile de turizm
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
244 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 10:35
SM ISO690:2012
ŢURCAN, Ludmila. Concepţia de organizare a contabilitatii manageriale in agenţiile de turizm. In: Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări, 5 aprilie 2013, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, pp. 284-286. ISBN 978-9975-4242-7-1..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări 2013
Conferința "Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări"
Chişinău, Moldova, 5 aprilie 2013

Concepţia de organizare a contabilitatii manageriale in agenţiile de turizm


Pag. 284-286

Ţurcan Ludmila
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2022


Rezumat

Management accounting in tourism agencies provide data that complement the information in the financial accounts, and they are addressed exclusively to managers. It has the purpose to provide information needed by managers with decision-making basically two purposes: costing products and tourism services and influencing the behavior of those who can act on costs. In the tourism agencies managerial accounting aim and these objectives: increasing the quality of tourism products and services; reduce the time needed for formation and selling products and services; total customer satisfaction.